پله پیما, مقالات

صندلی بالابر پله + خرید

صندلی بالابر پله

صندلی بالابر پله یا پله پیما که اصطلاحا به بالابر خانگی نیز معروف شده است، وسیله ای است جهت حمل بیمار، ویلچر برقی، سالمندان و … که معمولا در ساختمان هایی که امکان نصب آسانسور یا سطح شیبدار وجود ندارد مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید انواع صندلی بالابر پله پیمای مستقیم و چرخشی که به عنوان تاسیسات کمک به سالمندان و معلولین در منزل به شمار می رود از لینک زیر وارد فروشگاه پله پیما مستقیم و پیچشی شوید:

فروشگاه پله پیما

انواع صندلی بالابر پله

دسته بندی های مختلفی برای صندلی های پله پیما(صندلی بالابر پله) وجود دارد.

بعنوان مثال این بالابرهای خانگی به دو مدل حرکت در مسیر مستقیم و حرکت در مسیر منحنی ( دارای پاگرد) تقسیم می شوند.

صندلی بالابر مسیر مستقیم بیشتر در ورودی منازل، ادارات، بیمارستان ها و … که تنها چند پله در مسیر مستقیم وجود دارد استفاده می شود.

این مدل به نسبت پله پیمای مسیر منحنی ارزانتر می باشد.

اما در پله پیمای مسیر منحنی که مناسب داخل ساختمان و یا مسیرهای دارای انحنا است، بخاطر تکنولوژی ساخت محصول و حرکت ایمن و نرم در پیچ ها قیمت معمولا بالاتر خواهد بود.

منبع تغذیه صندلی بالابر پله خانگی

دسته بندی دیگر در پله پیماها مربوط به برق مصرفی آنها است.

برخی پله پیماهای ارزانتر از برق شهر برای حرکت استفاده می کنند. این موضوع می تواند منجر به دو اشکال شود:

اولا خطر برق گرفتگی کاربر را افزایش می دهد.

دوما در مواقع قطع برق دستگاه کار نمی کند.

اما نوع دیگر صندلی بالابر پله (حالت مستقیم یا منحنی) که از باتری برای حرکت استفاده می کند با وجود قیمت کمی بالاتر، دارای معایب نوع قبل نمی باشد یعنی نه خطر برق گرفتگی کاربر را تهدید می کند و علاوه بر آن در زمان قطع برق نیز قابل استفاده می باشد.

صدای صندلی بالابر

در استفاده از صندلی های پله پیما یک نکته بسیار مهم صدای آن در حین حرکت می باشد. بطوریکه  پله پیما می بایست تا حد مطلوبی کم صدا باشد تا موجب سلب آسایش دیگر اهالی ساختمان نگردد.

ایمنی

یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب صندلی پله پیما ایمنی این محصول می باشد.

با توجه به اینکه کاربر این دستگاه ها معمولا افراد سالخورده یا دارای محدودیت حرکتی می باشند. باید دستگاه انواع موارد ایمنی را رعایت نماید.

شرکت فناوری هوشمند میکائیل با تولید محصولاتی ایمن برای درایو انواع پله پیماهای مسیر مستقیم و منحنی بر پایه حرکت از طریق انرژی باتری، راه حل های مطلوبی را در اختیار کاربران و تولیدکنندگان محترم قرار داده است.

 

شما برای مشاهده درایورهای  پله پیمای شرکت میکائیل می توانید روی عکس روبرو کلیک نمایید:صندلی بالابر پله

همچنین برای اخذ مشاوره رایگان و نیز برآورد قیمت جهت نصب پله پیمای مورد نیاز خود از طریق لینک تماس با ما در ارتباط باشید:

مشاوره رایگان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *